joi, 28 octombrie 2010

Astazi.

Azi, m-am hotarat sa traiesc fara regrete. Sa privesc doar inainte, fara sa ma mai uit peste umar.

Azi am retrait bucuria de a inota in mare si am resimtit nisipul printre degete.

Chiar azi, mi-am reintalnit vechii prieteni, cu care obijnuiam sa povestesc pana in orele tarzii ale noptii. 

Azi nu voi mai lasa sa treaca o secunda, in care sa nu ma gandesc la cel ce m-a facut sa zambesc doar printr-un : "Buna dimineata!"

Azi am lasat vantul sa se joace cu parul meu. Am simtit mangaierea lui pe obraz si stropii de ploaie in palma.

Tot azi, frunzele au inceput sa cada lasand in urma lor un covor multicolor pe care fiecare om il admira in felul lui. Prefer sa cred ca toti sunt uimiti de felul in care frunzele sunt colorate, si ca nu sunt singura care sta pe banca si priveste fiecare cadere a frunzelor, ramanand cu un gust dulce in gura. Prefer sa cred ca nu sunt singura ciudata care e atenta la lucrurile marunte ce alcatuiesc lucrurile mari.

Azi am invatat ca uneori e mai bine sa taci si sa asculti privind in gol, decat sa vorbesti fara sens si sa iti dai ochii peste cap.

Chiar azi am spus in mintea mea ca de acum inainte totul va fii diferit si stiu ca, nimic nu va mai fii la fel.

Am hotarat ca diminetile le voi petrece stand cu El, admirandu-L in toata splendoarea Lui.

Azi voi face mai mult decat am facut ieri si mai putin decat voi face maine.

Azi am fredonat din nou si din nou melodia care a pus stapanire pe gandurile mele.Am urmarit albinele cu mergeau din floare-n floare, pline de nadejde ca vor gasi ceea ce cauta. Am privit curcubeul care a iesit dupa furtuna grea plina de tunete si fulgere.

Azi nu voi mai privi la Ieri si nu ma voi mai gandi la Maine.

Un comentariu:

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!