joi, 15 octombrie 2009

Mai stii?

Mai stii cand primul fulg de nea l-am privit cazand, impreuna?

Mai stii cand zambeam unul spre altul in timp ce cantam?

Iarna..pe un teren de tenis, cu multa lume in jur...o imbratisare care a durat parca o vesnicie, si la ureche mi-ai soptit:"La multi ani!"..Mai stii?

Mai stii cum jucam volei pe nisip?

Mai stii cum la masa ne bateam cu paine? :))

Mai stii cand afara era ploaie, era seara tarziu si stateam amandoi sub o umbrela la un semafor, si eram doar noi?

Primele acorduri la chitara, tu m-ai invatat intr-o zi de mai. mai stii?

Mai stii cand balonul tau a ajuns pe capul meu si s-a spart?

Mai stii cum ai dat cu periuta ta de dinti in mine?

Era mai, eram la etaj si erai multumit de noua ta freza facuta de mine. iti mai amintesti?

Mai stii cand a fost ziua ta si ai fost fericiit??

Mai stii? Mai stii? Mai stii??

Aveam noi un semn smecher pe care il faceam cand ne intalneam. mai stii? :))

Mai stii cum iti cereai scuze si cand nu erai tu vinovatul?

Eu stiu.. si imi e dor! :)

Niciun comentariu: