vineri, 28 noiembrie 2008

Uneori.

Uneori simt nevoia sa ma ascund printre nori, sa simt ca plutesc si pe langa mine zboara usor pasari,gaze,fluturi...Uneori soptesc la urechea norului , visele mele...iar el... ma poarta prin taramuri de neimaginat.
Uneori,cand mintea mi-e plina de ganduri,tot mergand, ajung in locuri necunoscute.
Uneori,adorm pe iarba si cand ma trezesc simt cum ganganiile urca pe talpa mea,crezand ca urca un munte.
Uneori mi se pare ca soarele-mi zambeste si ii raspund tot cu un zambet.
Uneori,uneori,uneori...
Uneori viata se complica doar printr-un singur pas gresit.
Uneori zapada ma surprinde cu indrazneala ei de a fii alba,pura.
Uneori asezata la pian, cand inchid ochii,degetele mi se duc de la sine,reproducand opera compusa de Bach.
Uneori,lacrimile-mi curg siroaie pe obraz fara nici un scop.
Uneori, chiar foarte des, Dumnezeu ma surprinde cu Maretia Lui.
Chiar daca doar Uneori simt nevoia de iubire,
Nu o caut numai la Isus.
Uneori, in fata ochilor mi se deruleaza toata viata,toate amintirile si-mi dau seama ca trebuie sa trec mai departe,la urmatorul capitol din viata.
Uneori,cantecele pasarilor imi bine-dispun ziua.
Uneori, norii prind forme bine definite,transformandu-se in minunatele creatii ale lui Dumnezeu.
Uneori, zambetele apar pe chipul meu , cand in mintea mea sunt doar lucruri triste.
Uneori,vorbele spuse fara rost ranesc persoanele din jurul tau.
Uneori, realizezi cat de draga iti este o persoana doar atunci cand e in necaz.
Uneori, "La revedere!" nu e de ajuns sa-ti iei ramas bun.
Uneori , a pierde e mai bine decat a castiga.

Doar Uneori..

Niciun comentariu: