joi, 19 iunie 2008

3 mere si 11 carti

Ganduri in ceata. 3 mere , cumparate de la magazinul din fata blocului si 11 carti gasite prin dulapul vechi care aduna lucruri din secolul trecut.Of, ce noapte lunga ma asteapta!Cred ca m-am pierdut printre rafturi,fiindca ochii mei sunt sunt mari si umezi.Sa fie fum sau e doar panza lui Mos Ene ce-mi acopera ochii obositi? Oricum am gasit iesirea dintre rafturi, dar m-am pierdut printre mere si carti . Ciudat, nu?Asa mi se pare si mie. Prefer sa raman aici pierduta in lumea caramelizata a merelor si batrana a cartilor decat sa ies in realitatea rafturilor.
3 mere. Primul rosu,al doilea verde si al treilea e galben.
11 carti. Nu am de gand sa le enumar dar stiu sigur ca in a saptea carte am gasit un print ce era singur, si mi-am intrat in rol. Am muscat din marul rosu si a inceput povestea. Pagini lipsa,poveste fara sfarsit. Nu stau sa astept,trec la urmatoarea carte.
Am ajuns la marul galben,o poveste despre bani,fericire si implinirea sufleteasca prin bani.[Abureli!]
Panza de paianjen mi-a atras atentia. E in coltul camerei,unde oaspetele meu tocmai cineaza.
Stai! Nu mai am mere. S-a terminat povestea?


3 mere si 11 carti...vise neterminate.

3 comentarii:

manu spunea...

iuni pe ce lume traiesti ? :)) e frumos :*:*

M. spunea...

hmm... imi place jocul... marul rosu si povestea printului, o inversiune a povestii cu alba ca zapada? :D

manu spunea...

bah mircea dute la gara :))